3. B
15. – 19. 6.
8. – 12. 6.
1. – 5. 6.
25. – 29. 5.
18. – 22. 5.
11. – 15. 5.
4. – 7. 5.
27. – 30. 4.
20. – 24. 4.
14. – 17. 4.
30. 3. – 3. 4.
ČJ – PONDĚLÍ 11.00 – 12.00 online hodina – Podstatná jména – rod, číslo
Písanka s. 7, 8
PS – 14/1, 2, 3
s. 15
uč. 68/2 napiš do sešitu
69/4 napiš do sešitu
Čtení – pokračuj ve čtení své knihy. Přečtené knihy zapisuj do
čtenářského deníku.
Napiš dopis emailem panu asistentovi Jirkovi a překvap ho vyprávěním o
tom, co nejúžasnějšího jsi za dobu, co máme koronaprázdniny, dělal/a.
M – PS – s. 10 – 14.
Procvičuj násobení a dělení na
https://www.onlinecviceni.cz/e
PRV – Lidské výtvory. Horniny a nerosty – uč. s. 47, PS – s. 40
AJ – Poslechni si nahrávky 80 a 81. Písničku (81) si pusť alespoň 3 krát
a nauč se ji číst, můžeš i zpívat.
Připrav si podle PS 36/2 jiná dvě zvířata. Ke každému napiš do
sešitu na AJ 4 věty podle vzoru. (It´s got … It hasn´t got… It can… It
can´t…).
STŘEDA 11.00 – 11.45 online hodina AJ
23. – 27. 3.
ČJ – Napsat mi na můj Email: vedralova@zsuhonice.cz dopis o tom, jak se
máte – alespoň 5 vět, oslovení, text, rozloučení, podpis.
Slovesa – uč. 61 – ústně, 61/1b) – písemně 6 vět
61/2b) – písemně
PS s. 9.
Vyjm. slova po S – uč. s. 80, 81 – ústně
PS – s. 20, 21.
https://skolakov.eu/cesky-jazy
Písanka – s. 5 (neučit se báseň, jen krasopisně přepsat), 6.
Čtení – Prac. list – F. Halas: Co všechno musí dělat jaro – báseň
si přečti, barevně vybarvi slova, která se rýmují (hlíny – stíny, …),
nauč se báseň zpaměti.
M – Sčítání a odčítání do 1000 – PS 3 – do s. 9.
Písemné sčítání a odčítání – https://www.matika.in/cs/test.
PRV – Neživá příroda – VZDUCH A PŮDA
https://skolakov.eu/prvouka/3-
uč. s. 52, PS – s. 44.
AJ – opakovat slovíčka, PS – s. 35 (bez poslechu, pouze napsat), s. 36.
VV, PČ – na A4 namaluj nebo nakresli libovolnou technikou ilustraci k
básni „Co všechno musí dělat jaro“.
Nezapomeňte se otužovat, zdravě jíst a denně cvičit alespoň pár cviků na
posílení a zpevnění zad, bříška, nohou, rukou a protahování. Pomáhejte
rodičům s pracemi v domácnosti a napište mi, kdo z Vás pomáhal při šití
roušek. Jsem si jistá, že mnoho z Vás, protože jste moc šikovní:-).
Děkuji a těším se na Vaše dopisy. PV
16. – 20. 3.
ČJ – Číslovky – uč. s. 60/ústně, PS s. 8
Vyjmenovaná slova po P – uč. s. 78/ústně, 76/4 písemně do sešitu,
Pravopis. pětiminutovky s. 30, 33.
Písanka s. 4,5.
čtení – pracovní list: Přečti si text od B. Šimkové: Březen. Pomocí
metody INSERT podtrhni známou informaci zeleně, novou informaci červeně
a „potřebuji dovysvětlit“ černě. (Dělali jsme několikrát ve škole.)
https://skolakov.eu/cesky-jazy
https://skolakov.eu/cesky-jazy
M – Stavby z krychlí – PS 2 s. 62, 63
https://www.matika.in/cs/categ
Sčítání a odčítání do 1000 – PS 3 s. 3 – 5.
PRV – Neživá příroda – VODA
https://skolakov.eu/prvouka/3-
uč. s. 51, PS s. 43.
AJ – nová slovíčka s. 39/1
uč. 39/3,4 – hra, PS s. 57