2.A Druháčci během prvních dní vyrazili do divočiny, kde zjišťovali informace o nejrůznějších zvířatech, stali se pozorovateli a společně hráli spoustu her. Ve třídě si potom ukázali prázdninové deníky, do kterých během prázdnin sbírali vzpomínky a zážitky. Karolína Procházková
3.A Ve čtvrtek třetáci luštili během šipkované na cestě i v lese šifry a plnili úkoly a rébusy, výlet zakončili opékáním chleba. V pátek jsme hráli různé hry ve třidě a sportovali na školním hřišti. Lenka Šťovíčková
4.A Během adaptačních dnů jsme si napsali, co vše jsme zažili o prázdninách na připravený pracovní list. Dále jsme tvořili obrázek s mořem a pláží a lepili jsme na něj mušle a drobné kamínky. Na malé kamínky jsme kreslili obrázky, děti je pak roznesli po okolí. Byli jsme na procházce v okolí školy. V rámci procházky jsme měli sezení v kruhu a vyprávěli jsme si zážitky z prázdnin. Jana Vlčková
4.B Ve čtvrtek a pátek jsme si užili spoustu her zaměřených především na stmelení kolektivu a poznávání se navzájem. Do třídy přibyli čtyři noví spolužáci a také já, nová učitelka 🙂 Takže poznávat bylo co. Vyprávěli jsme o sobě, o tom, co jsme zažili, jací jsme, jaká jsou naše přání, naše sny. Děti soutěžily ve skupinkách ve špagetových stavbách a v pátračce „Identifikuj zločince“. Skvěle jsme se připravili dál budovat prima partu ve třídě a společně si užívat celý školní rok. Radka Mejtská
5.A Úvod školního roku byl ve znamení povídání, tlachání, hraní, stopování a opékání…. Samozřejmě tak těšení se na školu v přírodě. Ivan Bartoš
5.B se v adaptačním týdnu sešla plná zážitků nad hromádkou fotek, vstupenek a vzpomínkových předmětů z prázdnin a povídání nebralo konce. Zahráli jsme si hru „Na detektivy“, kdy měli spolužáci poznat, zda vyprávění příběhu z prázdnin je vymyšlené, nebo pravdivé. Připravili jsme si spisovatele, se kterými se budeme hlouběji seznamovat v tomto školním roce. Mnoho času jsme strávili pohybovými hrami venku, z nichž největší úspěch sklidila přehazovaná.
Petra Vedralová