2. B
15.-26.6.
Žáci mají úkoly zadány na google classroom.
pondělí 15.6. venkovní výuka
úterý 16.6. venkovní výuka
čtvrtek 18.6. online výuka
venkovní výuka 22., 23. a 25.6.
vysvědčení 26.6.
8.-12.6.
Všichni žáci mají úkoly zadané v google clasroom.
Online výuku – úterý a čtvrtek v 9:00
Venkovní výuka – středa v 9:00
1.-5.6.
Všichni žáci mají úkoly zadané v google clasroom.
Online výuku – úterý a čtvrtek v 9:00
Venkovní výuka – středa v 9:00
25.-29.5.
Veškeré úkoly jsou zadané v google clasroom.
online výuka – úterý v 9:00
venkovní výuka – středa 9:00-11:30
samostatná práce v hellosmart.com – čtvrtek
18.-22.5.
Všichni žáci mají úkoly zadané na google clasroom.
online výuka – úterý a čtvrtek v 8:45
11.-15.5.
Online vyučování – úterý, středa, čtvrtek v 8:45
Veškeré úkoly mají žáci zadány v google classroom.
4.-7.5.
Online vyučování – úterý, čtvrtek v 8:45
Všichni žáci mají úkoly zadané v google classroom.
Týden 27.-30. 4.
Online vyučování probíhá v úterý a ve čtvrtek od 8:45
Všechny úkoly, informace a přílohy jsou k dispozici na Google classroom.
20.4.-24.4.
Všichni žáci mají zadání na Google Classroom
14.4.-17.4.
Žáci mají zadání na Google classroom
Týden 6.4.-8.4.
Všichni žáci mají zadání na classroomu.
Přeji krásné Velikonoce
Týden 30.3. – 3.4.
Online výuka – pondělí 10:00 ČJ, M
čtvrtek 9:00 ČJ, M
ČJ – U str. 76, str. 69/12 – diktát
PS str. 22
písanka str. 20, 21, 22
„5“ str. 10-14 – 3. sloupec, str. 28 dopracovat
M – PS starý str. 6, str. 11/1-6, str. 81
PZ – str. 15/57, 58 (sloupec)
PS nový str. 28, 29
PRV – PL – Přišlo jaro, jarní květiny
AJ – opakování – videa na classroom
HV – zazpívej si písničku – Jaro dělá pokusy
Veškeré informace jsou na classroomu.
Český jazyk 16.-20.3.
Čtení – po dobu volna přečíst knihu, kapitolu knihy na A4 napsat název, autora, nakreslit obrázek a napsat zkráceně děj. Stačí 3-4 věty.
Číst každý den!!!
Písanka str. 12, 13, 14, 16 + dopsat co chybí s předchozích stran (str. 6/4 řádky a str. 8/4 řádky) – tímto bychom měli mít vše do strany 14. Komu něco chybí tak dodělá.
Před psaní – procvičit prstíky, ruce, protáhnout záda, krční páteř
Kontrolujte správné sezení (ve škole až na výjimky bývá správné) a správné držení tužky.
Učebnice
Str. 70/2, str. 71/3,4 (bě, pě, vě) – přečíst + napsat do ČJ – DÚ nezapomenout datum, kdy to píší
Pracovní sešit
str. 21 bě, pě, vě (máme hotovo vše do str. 19) – komu chybí, dopracuje
Pravopisné pětiminutovky
Str. 10, 11, 12, 13, 14 – vždy jen 1. Sloupec y/i
Str. 23, 24, 25, 26, 27 – vždy jen 2. sloupec (1. by už měl být hotový) – párové souhlásky
Doporučuji aby děti každý den procvičily – jednu stránku z písanky, jeden sloupec na y/i, jeden sloupec na párové souhlásky a jedno cvičení na bě, pě, vě.
Průběžně ústně opakovat slova nadřazená, podřazená, protikladná, souznačná a abecedu (seřadit pastelky podle ABC, nádobí atd.)
Matematika 16.-20.3.
Pracovní sešit – str. 66, 67, 68, 69, 76, 79
Početník str. 23, str. 17 (měl by chybět jen 3. sloupec), dobrovolně str. 1 a 7 (kdykoliv v průběhu volna ,-) ) – početník během 14 dnů dopracujeme celý
Počítáme zpaměti str. 9
Opakování – vyjmenovat násobilku 2,3,4,5 zpaměti
Doporučuji různě nakombinovat cvičení, aby každý den z opakovaly +- s přechodem přes desítku, násobení 2,3,4,5, popř. GEO. V dalším týdnu, kdo nezačal začneme násobení 6, tak aby už měly toto pořádně zafixované a nepletlo se jim to.
P
Prvouka 16.-27.3.
Kdo má sešit pracuje do sešitu, kdo ne, tak pracuje na čistý papír A4, který pak do sešitu vlepíme
Jaro – napsat základní informace – čím se liší od zimy, jarní měsíce + nakreslit obrázek (jedna strana A4 – propojení s VV)
Projekt na 14 dní tedy 16. – 27. 3 – vyber si rostlinu ze seznamu viz. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1O8SI_w1XrmzwlJX6JZita_6TujcmBup5FZgUmFwX_Cs/edit?usp=sharing v neděli ve 20:00 pošlu odkaz, aby jste se mohli zapsat do tabulky. Každá rostlina= jeden žák. Zapište své jméno k vybrané květině – nakresli na A4 (propojení s VV) – popiš, čím je zajímavá, jak ji poznáš. Pár základních informací, opravdu nic dlouhého, můžete přidat i fotku.
Je to práce pro děti, poskytněte jim knihu nebo internet, ať si samy něco přečtou a napíší jen pár informací. Jen to korigujte, nechci abyste do toho výrazně zasahovaly. Chci, aby si zkusily vyhledat informace a vybrat z toho jen to důležité.
Matematika 23.-27.3.
PS – nový modrý str. 26,27
Pracovní sešit – str. 73, 78, 80
Početník – dopracovat (str. 24 – zaokrouhlování jsme nebrali a nemáme v plánu, ale klidně na to koukněte – nechám to na vašem uvážení)
Počítáme zpaměti str. 12
Video násobení/dělení – úvod, č.1, 2, 3 viz. e-mail
Opakování – vyjmenovat násobilky zpaměti
Český jazyk 23.3-27.3.
.
Písanka str. 15, 17, 18, 19
Učebnice
Str. 71/6 – přečíst + napsat do ČJ – DÚ nezapomenout datum, kdy to píší
Str. 71/7, str. 72/8,10 – ústně
Pracovní sešit
str. 20
Pravopisné pětiminutovky
Str. 10, 11, 12, 13, 14 – vždy jen 2. sloupec y/i
Str. 23, 24, 25, 26, 27 – vždy jen 3. Sloupec – párové souhlásky
Číst každý den!!!
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.