3. A

 22. – 26. 6. 

  • pondělí  – tradiční „úkol“ na konci školního roku. Napiš mi, jaká byla 3.A? Co se Ti líbilo? Co všechno jsme podnikli? Co nového jsi objevil/a? Jaká byla koronavýuka? Zkrátka takové malé zhodnocení našeho společného školního roku. A přines mi to prosím v úterý k vlaku. Díky
  • úterý – Cestovatelé – výlet, info pošlu do mailu v pondělí dopoledne
  • středa – Rozlučka od 17h na školním hřišti 
  • čtvrtek – Cestovatelé úplně poslední 🙂 a čeká Tě překvapení. 
  • pátek – přijď si pro vysvědčení! V 8:30 ve škole (déš’t) na hřišti (sluníčko). A pak už huráááá na prázdniny. 🙂

Kdo mi ještě nevrátil učebnici AJ nebo PIPI, tak prosím ve středu nebo ve čtvrtek! Děkuju. 

 

 15. – 19. 6. 

  • pondělí  od 9:00 online výuka – ČJ, M
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 57

    M – růžový početník str. 41/2 a 4
  • úterý – Cestovatelé
  • středa – Cestovatelé (vše jako vždy + AJ)
    M – růžový početník str. 42/ 1, 3, 4
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 58/2
  • čtvrtek – Cestovatelé (vše jako vždy + Pipi)
    M – velký pracovní sešit str. 92/1 a 2
    ČJ – zelený pracovní sešit str. 48
  • pátek – od 9:00 online výuka
    Během týdne si dočti Pipi a napiš o knížce do našeho sešitu. Foto vlož do alba.
    Po pondělní online výuce najdeš v classroom poslední online úkol v ČJ, M. 🙂
    Hej hola! Čeká Tě poslední týden dřiny a úkolů, tak pojď do toho a pátek je tu, ani nemrkneš. 🙂 A taky … poslední šance posbírat ještě pár bodíků do naší koronavirové soutěže. 🙂 

 

 8. – 12. 6. 

  • pondělí  a úterý – budeš pracovat samostatně na zadaných úkolechpondělí – „projekt povodeň“, otevři si Koumáka na str. 148 – 151 + hodnocení str. 156
    Projekt je rozdělen na 3 části, úkoly Ti zaberou nějaký čas, v teoretické části si text přečti aspoň 2x a když nebudeš vědět odpovědi na otázky, tak se k němu opět vrať. Je to úkol pro Tebe, ne pro rodiče. Měl/a bys ho opravdu zvládnout. Někdo za hodinu, někdo za tři. Ale nic víc na pondělí nemáš.  Nevzdávej to hned po prvním přečtení. 🙂 Já vím, že jsi šikula!
    Do alba mi pošli fotky splněných úkolů (i těch na str. 150) a hodnocení. Bodově to večer ohodnotím.
    úterý – opět se podíváme na vodu, tentokrát k moři.
    Čeká Tě další úkol v Koumákovi – str. 22-23. Pracuj pomalu a pečlivě si čti zadání a texty. Když nebudeš vědět, přečti si to znovu. Opět bys to měl/a zvládnout sám, bez mamky a taťky. Místo atlasu klidně použij google a vyhledej si to na internetu. U šifer se trošku zapotíš, ale zkus to! 🙂 Vždyť je spolu luštíme už 3 roky.
    Do alba mi pošli fotky těch dvou stránek, bodově Ti to v úterý večer ohodnotím.

  • středa od 9:00 online výuka – ČJ, M, PRV
    M – bílý pracovní sešit str. 13/49,50 a 20/69
    Velký pracovní sešit str. 87/3
    ČJ – zelený pracovní sešit str. 46
    modrý pracovní sešit str. 46/3
  • čtvrtek od 9:00 online výuka – ČJ, M
    M – bílý pracovní sešit str. 13/51, 52 a 20/70
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 55/1 a 3
  • pátek – od 9:00 online výuka – ČJ, M
    M – bílý pracovní sešit str. 20/71, 72
    ČJ – zelený pracovní sešit str. 47
    modrý pracovní sešit str. 56/1 a 4

    Během týdne si přečti kapitolu – Pipi opouští ostrov Kurekuredutů
    Počasí bude přát četbě nějaké knížky nebo online procvičování. 🙂

 

 1. – 5. 6. 

  • pondělí  od 9:00 – 13:00 Cestovatelé
  • úterý od 9:00 online výuka – ČJ, M
    M – bílý pracovní sešit str. 12/45 a 46
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 53/1 a 2
  • středa od 9:00 – 11:45 Cestovatelé
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 53/3
    M – velký pracovní sešit str. 85/1
  • čtvrtek od 9:00 11:45 Cestovatelé
    M – bílý pracovní sešit str. 12/47 a 48

    ČJ – zelený pracovní sešit str. 45
  • pátek – od 9:00 online výuka – ČJ, M
    + online cvičení v Classroom (zadám až ve čtvrtek)

    Během týdne si přečti kapitolu – Pipi má Jima a Bucka až po krk

Co si vzít na Cestovatele najdeš na naší nástěnce: PADLET  

 

 25. – 29. 5. 

  • pondělí online vyučování od 9:00 ČJ, M
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 45/2 a 3
    M – bílý pracovní sešit (počítáme zpaměti) str. 17/57 a 58 + str. 11/41
  • úterý od 9:00 11:45 Cestovatelé
    M – bílý pracovní sešit str. 17/59 a 60 + str. 11/42
  • středa od 9:00 – 11:45 Cestovatelé
    ČJ – modrý pracovní sešit str. 46/1
    M – růžový početník str. 36/2 a 3
  • čtvrtek od 9:00 11:45 Cestovatelé
    M – bílý pracovní sešit str. 11/43 a 44
  • pátek – malý projekt. Dozvíš se na Cestovatelích.
    V classroom budeš mít připravené online procvičování – M, ČJ i AJ.

    Během týdne si přečti kapitolu – Pipi přivede k rozumu Jima a Bucka

Co si vzít na Cestovatele najdeš na naší nástěnce: PADLET  

 

Online výuka 18. – 22. 5. 

  • pondělí od 9:00 AJ; cestovatelé
  • úterý od 9:00 ČJ, M
  • středa cestovatelé
  • čtvrtek 9:00 – 9:30 skupina č. 1; 9:40 – 10:10 skupina č. 2; 10:20 – 10:50 skupina č. 3 – ČJ 
  • pátek – natáčení videa

Další aktivity, procvičování, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET  nebo v naší classroom. 🙂
Rozdělení do skupin najdeš na nástěnce. 

18. – 22. 5.

pondělí 18. 5. 

AJ: Po online hodině PS str. 42

M: velký pracovní sešit str. 83/4

ČJ: modrý pracovní sešit str. 51/3

Cestovatelé 

úterý 19. 5. 

M: Velký pracovní sešit str. 84/1 a 3

ČJ: Zelený sešit str. 44/ 1 sloupeček

AJ: úkol najdeš v classroom

PRV: Videa najdeš v classroom – vesmírné putování a potom si zkus malý testík.

středa 20. 5. 

ČJ: Přečti si z Pipi – Pipi přivede žraloka k rozumu 🙂
Modrý pracovní sešit str. 52/1 a 3

M: růžový početník str. 36/1

Cestovatelé

čtvrtek 21. 5. 

ČJ: Zelený sešit str. 44/ 2. a 3. sloupeček

Vyber si dvě cvičení na ČJ a dvě cvičení na M v google classroom a procvičuj.
Nezapomeň mi pak napsat do komentáře, jak Ti to šlo. 🙂 

* Koumák str. 135/17 a 18

pátek 22. 5.

AJ: Budeš točit video. Více info se dozvíš v pondělí na online hodině. 🙂 Těšte se.

 

Online výuka 11. – 15. 5. 

  • úterý od 9:00 PRV, M
  • středa 9:00 – 9:30 skupina č. 1; 9:40 – 10:10 skupina č. 2; 10:20 – 10:50 skupina č. 3 – ČJ
  • čtvrtek 9:00 – 9:30 skupina č. 1; 9:40 – 10:10 skupina č. 2; 10:20 – 10:50 skupina č. 3 – ČJ 
  • pátek 9:00 – M, AJ 

Další aktivity, procvičování, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET  nebo v naší classroom. 🙂
Rozdělení do skupin najdeš na nástěnce. 

11. – 15. 5.

pondělí 11. 5. 

PRV: Vystřihni si objekty ze 3 pracovních listů ze schránky – vybarvi si kosmonauta – jsi to Ty, tak si dej záležet. 🙂
Namaluj si na papír vel A5 naší planetu ZEMI a hezky vybarvi, vystřihni.
Skupina č. 1 najde informace o SLUNCI
Skupina č. 2 najde informace o ZEMI
Skupina č. 3 vyhledá informace o MĚSÍCI

Informace vyhledej na internetu, v knížkách, zeptej se starších? Stačí 2-3 zajímavosti, kterým budeš rozumět a dokážeš je vysvětlit svým spolužákům na úterní online hodině.

úterý 12. 5. 

M: Velký pracovní sešit str. 77/1, 2

ČJ: Zelený sešit str. 42 + vyber si nějaké cvičení v classroom na procvičení podstatných jmen

středa 13. 5. 

ČJ: Přečti si z Pipi – Pipi se vylodí
Modrý pracovní sešit str. 51/1,2 + vyber si opět nějaké cvičení v classroom na podstatná jména

M: Velký pracovní sešit str. 83/1, 2, 3

AJ: Pracovní sešit str. 41

čtvrtek 14. 5. 

Možná budou cestovatelé – uvidíme podle počasí. Definitivně si to potvrdíme ve středu při online výuce.

pátek 15. 5.

M: Vyber si alespoň dvě cvičení v classroom a procvič si tam počítání do 1000
Nebo otevři Koumáka na str. 134 a zkus úkol č. 15 – kdo to zvládne? 🙂

ČJ: udělej si online cvičení do naší BODOVKY, čas není důležitý, nespěchej, ale pořádně se ptej pád. otázkami 

 

Online výuka 4. – 7. 5. 

  • pondělí od 9:45 ČJ
  • úterý 9:00 – 9:30 skupina č. 1; 9:40 – 10:10 skupina č. 2; 10:20 – 10:50 skupina č. 3 – ČJ
  • středa 9:00 – 9:30 skupina č. 1; 9:40 – 10:10 skupina č. 2; 10:20 – 10:50 skupina č. 3 – ČJ
  • čtvrtek 9:00 – M, AJ 

Další aktivity, procvičování, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET  nebo v naší classroom. 🙂
Rozdělení do skupin najdeš na nástěnce. 

4. – 7. 5.

pondělí – úterý

ČJ: Přečti si z Pipi – Pipi dostane dopis
Modrý pracovní sešit str. 49
Zelený pracovní sešit str. 41

M: Velký pracovní sešit str. 74/1, 2, 3, 4

PRV: pracovní sešit str. 42/1, 2; na procházce zkus poznat nějakou horninu 🙂 a zkus si s rodiči ještě znovu projít, jak vznikají horniny/ cyklus hornin

středa – čtvrtek

ČJ: Přečti si z Pipi – Pipi se nalodí
Modrý pracovní sešit str. 50
Zelený pracovní sešit str. 43

M: Velký pracovní sešit str. 76/1, 2, 3
Růžový pracovní sešit str. 31 – nezapomínej na zkoušku! 🙂 

*** Koumák str. 111/8a,b,c,d

AJ: slovíčka UNIT5, PS str. 40

27. – 30. 4.

pondělí 27. 4.  podívej se na video „jak vznikají horniny“ (vše najdeš v classroom), vystřihni a slož lapbook (lepbuk) na horniny a minerály (video, jak na to? máš též v classroom) – v úterý při online výuce si to společně všechno projdeme, vysvětlíme, ujasníme… 🙂

úterý, středa 28. – 29. 4. 

Vyrob si čarodějnici z různých materiálů, které máš k dispozici doma nebo najdeš na procházce.
Napiš o ní cca 10 vět v ČJ – v těchto větách najdi 10 podstatných jmen, které vypíšeš a určíš u nich číslo a rod.
Napiš o ní cca 6 vět v AJ – použij sloveso „to be, have, can“
Oba texty vyfoť a pošli do alba.

čtvrtek 30. 4. 

Během dopoledne očekávej čarodějnici 🙂
(více se dozvíš ve středu na online výuce)

*** M: Když máme tento týden ty „šutry“ – Koumák str. 109 a zjistíš nějaké zajímavosti o diamantech. 🙂

Online výuka 20. – 24. 4. 

  • úterý 21. 4. od 9:00 ČJ, M
  • čtvrtek 23. 4. od 9:00 ČJ, AJ, PRV 
  • pátek 24. 4. od 9:00 ČJ, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET  nebo v naší classroom. 🙂

20. – 24. 4.

pondělí 20. 4. si vystřihni a slož lapbook (lepbuk) na slovní druhy a podle videa, které jsem pro Tebe natočila (odkaz najdeš na naší nástěnce) ho poskládej, nalep. Od úterý se Ti takový tahák a velký pomocník bude hodit. Dej si na tom záležet, protože ho budeš moc využívat až do 5. třídy.

středa 22. 4. pracuj na projektu DEN ZEMĚ – dostal jsi dva pracovní listy. Zamysli se pořádně nad otázkou, jak můžeme Zemi pomoci? A jak Země pomáhá nám?  Dva dobrovolné úkoly – na procházku si vezmi rukavice a tašku, po cestě posbírej to, co do přírody nepatří – moc tím naší Zemi pomůžeš. :o) Foto z procházky a PL mi pošli do alba, ale až ve čtvrtek, protože druhý úkol je: zkus ten den nezapínat počítač, televizi,… – zvládneš to? 🙂

úterý, čtvrtek, pátek

ČJ: přečti si další kapitolu z Pipi – Pipi řídí kviz
Zelený pracovní sešit str. 40; modrý pracovní sešit str. 45/1

M: Růžový početník str. 28/4, 5 a 29/4, 5; str. 30/1, 2
Velký pracovní sešit str. 73/1, 3, 4

AJ: Pracovní sešit str. 37.

 

Online výuka 14. – 17. 4. 

  • středa 15. 4. od 9:00 ČJ, M
  • čtvrtek 16. 4. od 9:00 AJ, M, PRV 
  • pátek 17. 4. od 9:00 ČJ, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET 

nebo v naší classroom. 🙂

14. – 17. 4.

ČJ: Přečti si další kapitolu z Pipi – Pipi najde spunka.
Zkus vymyslet též nějaké nové slovo a co by to mohlo znamenat? Nebo používáte nějaké takové slovo doma? Napiš ho i s vysvětlením (překladem) do školního sešitu a pošli mi foto do alba.
Zelený pracovní sešit str. 39 – pokud najdeš neznáme slovo, zapiš si ho do sešitu VS
Koumák str. 69/4 a cv.5 – vysvětli si s rodiči, co jaké přísloví znamená

M: Růžový pracovní sešit str. 45 – potrénuj ještě převody hmotnosti
A v tom samém sešitě na str. 28/1, 2, 3 a 29/ 1, 2, 3 – několik příkladů na sčítání a odčítání do 1000
Velký pracovní sešit str. 71/ 1 

AJ: Procvičujeme have/has a can – učebnice str. 40 – poslech č. 84 a pro zábavu zkus i 85
Pracovní sešit str. 36

PRV: Pracujeme na projektu „jdi ven a zkoumej přírodu“  -až do 17. 4. – pošli fotky do alba (pracovní listy, případně další fotky z pozorování)

Online výuka 6. – 8. 4.

  • pondělí od 9:30 AJ
  • úterý od 9:00 ČJ, M
  • středa od 9:00 ČJ, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET

6. – 8. 4.

ČJ, M, AJ: Tvým úkolem bude něco upéct (sám/a nebo s pomocí mamky, taťky, sourozence…) Co upečeš? Nechám na Tobě – bábovka, perník, chléb, mazanec, velikonoční beránek,aj.
Do sešitu ČJ napiš recept a postup, jak na to. U receptu zkus převést jednotky hmotnosti (gramy na dekagramy apod) a zkus přeložit několik slovíček do AJ (v receptu – eggs, water, milk, flour, fruits etc.)
Fotografie receptu a výsledného pečení mi pošli do alba – budu se moc těšit a určitě si něco vyzkouším také upéct. 🙂

Ve schránce najdeš obálku, kde mimo jiné najdeš i pracovní list na Velikonoce, zkus si ho vyplnit – je opravdu jednoduchý a poslat foto do alba.

Zasaď si „kouzelnou květinu“ a pozoruj ji. Když se o ni budeš dobře starat, za týden si ji můžeš dát třeba k večeři. Nezapomeň mi poslat foto.

PRV: Pracujeme na projektu „jdi ven a zkoumej přírodu“  -až do 17. 4.

Užij si Velikonoční prázdniny!

Online výuka 30. 3. – 3. 4. 

  • pondělí od 9:30 AJ
  • úterý od 9:00 ČJ, M
  • středa od 9:00 ČJ, AJ
  • čtvrtek od 9:00 M, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou opět na naší nástěnce: PADLET

30. – 31. 3.

ČJ: přečti si další kapitolu z Pipi (Pipi rozptýlí tetu Lauru)
V zeleném PS si vyplň str. 37 – pokud narazíš na slovo, které neznáš, tak ho zkus vyhledat a pak zapsat do sešitu VS.
*Koumák str. 62/1a; 64/4a,5;
65/6a,b – to mi pak pošli do alba 🙂 na to se moc těším.

M: PS velký str. 70/1, 2, 3
Změř si délku a šířku svého pokoje, postele, stolu a knížky, kterou právě čteš. Zapiš, co jsi měřil/a a jaké míry jsi naměřil/a – zkus některé převést i na jiné jednotky (např. postel délka 2m = 200 cm; šířka 180 cm = 1800 mm). Práci si vyfoť a vlož mi to do alba.

AJ: Zazpívej si písničku ze str. 39, kterou jsme se učili minulý týden při online vyučování. (Pokud ještě nemáš, tak si poslechy stáhni na nástěnce-padletu.)
Pracovní sešit str 35.

PRV: Celý projekt na „jdi ven a zkoumej přírodu“  je zadán v Google Classroom.

1. – 2. 4.

ČJ: Vymysli nějaký krátký aprílový příběh a použij v něm co nejvíce vyjmenovaných (i příbuzných) slov od B až po Z 🙂 – pošli ho do alba
Zelený pracovní sešit str. 38 – slovíčka, kde si nejsi jistý/á, jaké i/y doplníš zapiš do sešitu VS.

M: Růžový početníček str. 27/1, 2, 3
Narýsuj do sešitu geometrie tři trojúhelníky – rovnostranný, rovnoramenný a třetí nechám na Tobě. Nezapomeň na zápis, označ strany a vrcholy. Fotečku trojúhelníků mi pošli do alba.

AJ: V classroom máš několik cvičení na have/has. Go for it! 🙂

3. 4.

Pracuj na projektu do PRV a běž ven! 🙂 – aspoň na zahradu…

Online výuka 23. – 27. 3. 

  • úterý 24. 3. v 9:00 ČJ, AJ
  • středa 25. 3. v 9:00 ČJ, M
  • čtvrtek 26. 3. v 9:00 AJ, M

Dobrovolné úkoly jsou opět na naší nástěnce: PADLET

23. – 24. 3.

ČJ: přečti si další kapitolu z Pipi (Pipi se nalodí)
V modrém pracovním sešitě na str. 42/1 – doplň a zdůvodni si i/y a první 4 věty přepiš do školního sešitu; cvičení 2 a 3 pouze doplň a zdůvodni – pokud narazíš na slovo, které neznáš, zkus si ho vyhledat a pak zapiš do našeho sešitu VS
V zelném PS str. 35
Další aktivity najdeš v naší Classroom – máš na ně celý týden, vyber si 🙂

M: PS velký str. 67/1, 2, 3
Najdi si doma různé věci, které tvarem budou připomínat kvádr, krychli, válec, -kužel nebo jehlan-. Napiš k nim lístečky, co je co a pošli mi fotku do alba 🙂 Budu se těšit na tvou fantazii.

AJ: Přečti si a přelož str. 38 v učebnici, poté se pusť do pracovního sešitu na str. 34
V classroom máš několik her na procvičování have/has.

PRV: Celý projekt na vodu je zadán v Google Classroom.
Pokud do něho tento týden nemáš přístup, tak využij PS str. 40 (Pokud děláš v Classroom, tak PS nedělej!)

25. – 26. 3.

ČJ: Pipi bydlí dál ve vile Vilekule je další kapitola, která na Tebe už čeká 🙂
V modrém PS str. 42/4 – křížovka; str. 43/3 a 4
V zeleném sešitě str. 36

M: PS růžový str. 26/4,5,6
Opět si dej v týdnu s rodiči nebo strašími sourozenci aspoň 50 příkladů na násobilku (stačí ústně)
*Koumák str. 108/8a a 8b
Další aktivity najdeš v naší classroom – spousta her, vyber si 🙂

AJ: „What is your favourite animal?“ – nakresli a popiš 🙂 Použij kladné i záporné věty, používej sloveso „have got“, práci mi vyfoť a pošli do alba. 🙂 Zkus využít i nová slovíčka nebo si můžeš nějaká vyhledat a naučit se je.

27. 3.

Projekt – vyber si A3 nebo A4 formát papíru nebo čtvrtky a vytvoř komiks Tvého dne v tomto týdnu. Co všechno děláš? Komiks by měl mít alespoň 6 obrázků. Můžeš využít jakoukoliv výtvarnou techniku, zkrátka co máš doma k dispozici, můžeš stříhat, lepit, klidně to může být i prostorové. Nechám to na Tobě a Tvých možnostech. Důležitý údaj pro Tebe – můžeš získat až 30 bodů do naší hry. 🙂 Na fotky se budu těšit v albu.

Online výuka 16. – 20.3.

  • pondělí od 9:00 – ČJ, M
  • úterý od 9:00 – ČJ, AJ
  • středa od 9:00 – ČJ, M
  • pátek od 9:00 – AJ

Dobrovolné aktivity na: nástěnka padlet – Tereza Vítková

16. 3. – 17. 3. 

ČJ: vyjmenovaná slova po V, začít hledat slova příbuzná ke slovům vy, vysoký, výt, výskat, zvykat – pozor! na vít (věneček) a vížka (malá věž)
PS modrý str. 41; PS zelený str. 34

M: zopakuj si převody jednotek délky mm-cm-dm-m-km, 
PS růžový str. 43/3,4,5; PS velký str. 63
*Koumák str. 117/1

PRV: vložte do alba, které jsem posílala na mail, fotku myšlenkové mapy „jaro“, kterou jsi dělal minulý týden
Zopakuj si jarní květiny (aktivity k tomu jsem vložila do google classroom) a do sešitu si namaluj jednu z nich a popiš její části (kořen,…) a opět mi fotku pošli do alba.
*Vyfoť mi nějakou květinu nebo rozkvétající strom u Vás na zahradě a nahraj fotku do alba. (případně mi fotky pošli na e-mail)

18. – 19. 3.

ČJ: vyjmenovaná slova po V, hledat slova příbuzná ke slovům žvýkat, vydra, výr (sova) vyžle (hubený človek), povykovat, výheň (oheň) – pozor ! na vír (krouživý pohyb, vodní vír)
Do konce týdne přečti další dvě kapitoly Pipi a čtenáři pokračují v četbě nějaké své knížky.

M: počítáme příklady do 1000 (do google classroom jsem nahrála pracovní listy, třeba si něco vybereš)
PS velký str. 66
Dej si s rodiči nebo staršími sourozenci 50 příkladů na násobení a dělení do 100 (ústně)

AJ: slovíčka z WILD ANIMALS, pracovní sešit str. 32
trénuj sloveso have/has got v kladné, záporné (přidáváme NOT – We have got a car. We have not = haven’t got a car) větě i v otázce (She has got a dog. – Has she got a dog?)  (pracovní listy najdeš v google classroom)
v PS AJ máš na úvodní straně návod ke stáhnutí poslechů; najdi si poslech číslo 77 a učebnici na str. 37 – udělej cvičení č. 1
PS str. 33, včetně poslechu č. 78