2. B

15.-26.6.

Žáci mají úkoly zadány na google classroom.

pondělí 15.6. venkovní výuka

úterý 16.6. venkovní výuka

čtvrtek 18.6. online výuka

venkovní výuka 22., 23. a 25.6.

vysvědčení 26.6.

8.-12.6.

Všichni žáci mají úkoly zadané v google clasroom.

Online výuku – úterý a čtvrtek v 9:00

Venkovní výuka – středa v 9:00

1.-5.6.

Všichni žáci mají úkoly zadané v google clasroom.

Online výuku – úterý a čtvrtek v 9:00

Venkovní výuka – středa v 9:00

25.-29.5.

Veškeré úkoly jsou zadané v google clasroom.

online výuka – úterý v 9:00

venkovní výuka – středa 9:00-11:30

samostatná práce v hellosmart.com – čtvrtek

18.-22.5.

Všichni žáci mají úkoly zadané na google clasroom.

online výuka – úterý a čtvrtek v 8:45

11.-15.5.

Online vyučování – úterý, středa, čtvrtek v 8:45

Veškeré úkoly mají žáci zadány v google classroom.

4.-7.5.

Online vyučování – úterý, čtvrtek v 8:45

Všichni žáci mají úkoly zadané v google classroom.

Týden 27.-30. 4.

Online vyučování probíhá v úterý a ve čtvrtek od 8:45

Všechny úkoly, informace a přílohy jsou k dispozici na Google classroom.

20.4.-24.4.

Všichni žáci mají zadání na Google Classroom

14.4.-17.4.

Žáci mají zadání na Google classroom

Týden 6.4.-8.4.

Všichni žáci mají zadání na classroomu.

Přeji krásné Velikonoce

 

Týden 30.3. – 3.4.

 

Online výuka – pondělí 10:00 ČJ, M

 

                            čtvrtek 9:00 ČJ, M

 

 ČJ – U str. 76, str. 69/12 – diktát

 

         PS str. 22

 

         písanka str. 20, 21, 22

 

         „5“ str. 10-14 – 3. sloupec, str. 28 dopracovat

 

 M – PS starý str. 6, str. 11/1-6, str. 81

 

        PZ – str. 15/57, 58 (sloupec)

 

         PS nový str. 28, 29

 

 PRV – PL – Přišlo jaro, jarní květiny

 

 AJ – opakování – videa na classroom

 

 HV – zazpívej si písničku – Jaro dělá pokusy 

 

Veškeré informace jsou na classroomu.

 

Český jazyk 16.-20.3.

Čtení  – po dobu volna přečíst knihu, kapitolu knihy na A4 napsat název, autora, nakreslit obrázek a napsat zkráceně děj. Stačí 3-4 věty.

Číst každý den!!!

Písanka str. 12, 13, 14, 16 + dopsat co chybí s předchozích stran (str. 6/4 řádky a str. 8/4 řádky) – tímto bychom měli mít vše do strany 14. Komu něco chybí tak dodělá.

Před psaní – procvičit prstíky, ruce, protáhnout záda, krční páteř

Kontrolujte správné sezení (ve škole až na výjimky bývá správné) a správné držení tužky.

Učebnice

Str. 70/2, str. 71/3,4 (bě, pě, vě) – přečíst + napsat do ČJ – DÚ nezapomenout datum, kdy to píší

Pracovní sešit

str. 21 bě, pě, vě (máme hotovo vše do str. 19) – komu chybí, dopracuje

Pravopisné pětiminutovky

Str. 10, 11, 12, 13, 14 – vždy jen 1. Sloupec y/i

Str. 23, 24, 25, 26, 27 – vždy jen 2. sloupec (1. by už měl být hotový) – párové souhlásky

 

Doporučuji aby děti každý den procvičily – jednu stránku z písanky, jeden sloupec na y/i, jeden sloupec na párové souhlásky a jedno cvičení na bě, pě, vě.

Průběžně ústně opakovat slova nadřazená, podřazená, protikladná, souznačná a abecedu (seřadit pastelky podle ABC, nádobí atd.)

 

Matematika 16.-20.3.

Pracovní sešit – str. 66, 67, 68, 69, 76, 79

Početník str. 23, str. 17 (měl by chybět jen 3. sloupec), dobrovolně str. 1 a 7 (kdykoliv v průběhu volna ,-) ) – početník během 14 dnů dopracujeme celý

Počítáme zpaměti str. 9

Opakování – vyjmenovat násobilku 2,3,4,5 zpaměti

Doporučuji různě nakombinovat cvičení, aby každý den z opakovaly +- s přechodem přes desítku, násobení 2,3,4,5, popř. GEO. V dalším týdnu, kdo nezačal začneme násobení 6, tak aby už měly toto pořádně zafixované a nepletlo se jim to.

P

Prvouka 16.-27.3.

Kdo má sešit pracuje do sešitu, kdo ne, tak pracuje na čistý papír A4, který pak do sešitu vlepíme

Jaro – napsat základní informace – čím se liší od zimy, jarní měsíce + nakreslit obrázek (jedna strana A4 – propojení s VV)

Projekt na 14 dní tedy 16. – 27. 3 – vyber si rostlinu ze seznamu viz. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1O8SI_w1XrmzwlJX6JZita_6TujcmBup5FZgUmFwX_Cs/edit?usp=sharing v neděli ve 20:00 pošlu odkaz, aby jste se mohli zapsat do tabulky. Každá rostlina= jeden žák. Zapište své jméno k vybrané květině – nakresli na A4 (propojení s VV) – popiš, čím je zajímavá, jak ji poznáš. Pár základních informací, opravdu nic dlouhého, můžete přidat i fotku.

Je to práce pro děti, poskytněte jim knihu nebo internet, ať si samy něco přečtou a napíší jen pár informací. Jen to korigujte, nechci abyste do toho výrazně zasahovaly. Chci, aby si zkusily vyhledat informace a vybrat z toho jen to důležité.

Matematika 23.-27.3.

PS – nový modrý str. 26,27

Pracovní sešit – str. 73, 78, 80

Početník – dopracovat (str. 24 – zaokrouhlování jsme nebrali a nemáme v plánu, ale klidně na to koukněte – nechám to na vašem uvážení)

Počítáme zpaměti str. 12

Video násobení/dělení – úvod, č.1, 2, 3 viz. e-mail

Opakování – vyjmenovat násobilky zpaměti

Český jazyk 23.3-27.3.

.

Písanka str. 15, 17, 18, 19

Učebnice

Str. 71/6 – přečíst + napsat do ČJ – DÚ nezapomenout datum, kdy to píší

Str. 71/7, str. 72/8,10 – ústně

Pracovní sešit

str. 20

Pravopisné pětiminutovky

Str. 10, 11, 12, 13, 14 – vždy jen 2. sloupec y/i

Str. 23, 24, 25, 26, 27 – vždy jen 3. Sloupec – párové souhlásky

Číst každý den!!!

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.