Zdravíme všechny rodiče domů.

Pondělí – Včera jsme let zvládli bez problému, kufry přiletěly s námi a pan řidič autobusu na nás na letišti též cekal. Kolem 13 hod jsme přijeli do školy a ihned běželi na vlak do centra Londýna, kde jsme si dali oběd na nádraží King´s Cross s nástupištěm 9 a 3/4, takže jsme se všichni mohli dostat do Bradavic. Poté jsme směrovali k Tower Bridge, kde nám bohužel o 10 min uniklo slavné otevíraní mostu, ale i tak jsme si to užili a výlet se líbil. Pokračovali jsme podél Temže k mostu Harryho Pottera – Millenium Bridge a opět autobusem, metrem a vlakem zpět do školy na večeři. Napsali jsme Vám pohledy a hurá do postele. Děti byly unavené, usnuly během chviličky.

Úterý – Dnešní den jsme zahájili bohatou snídani a cele dopoledne probíhala anglická výuka – děti byly rozdělené do 3 skupinek. V jedné třídě jsme měli zpěv a tanec (Hey, Mr. Miller), ve druhé vyráběli výtečné čokoládové kuličky a ve třetí nás čekala výroba záložek do knížky. Veškeré instrukce dostávaly děti v aj, takže trénink jazyka mají opravdu poctivý. Po obědě jsme se vydali na další objevování Londýna. Viděli jsme Buckingham palace, St. James park s veverkami, pelikány, volavkami… a už se před námi objevil Big Ben a celý Houses of Parliament. Přes most směrem k London Eye a 4D kinu. Po shlédnutí celého města jako na dlani, jsme se konečně dostali do Hamleys, největšího hračkářství v Anglii. První návštěva Cool Britain [suvenýry] a vlakem zpátky do školy. Napsali jsme si deníčky, večeře a hurá do pelíšku. Dobrou noc a všechny děti posílají pusinku…

Středa – Po snídani nás čekaly další 3 hodiny výuky – Monsters, PC a PE, které děti úspěšně absolvovaly i bez naší jazykové pomoci. Po obědě, již tradice, směr centrum Londýna. Viděli jsme St. Pauls Cathedral, Covent Garden, čínskou čtvrť – Gerrard Street a Trafalgar Square. Autobusem na vlak do Enfield a hurá na fish and chips. Mňam, byla to dobrota, ale všichni jsme se přejedli a bolí nás bříško… :-] Děti píšou deníčky a ještě je čeká anglická pohádka na dobrou noc.

Čtvrtek – Poslední dopolední vyučovaní, tentokrát v 1. třídě. Všechny aktivity byly směrovány k legendě Guy Fawkes a její završení nás čeká zítra při večerní slavnosti. Ihned po obědě posouváme naše kroky do moderní části města. Viděli jsme St. Mary Axe, Lloyds building,… Hned poté jsme se ocitli na místě, které se začalo budovat před vice než 1800 lety – Tower of London, který jsme poprvé navštívili i uvnitř. Posledním dnešním místem bylo velké knihkupectví – Foyles, kde si děti vybraly knížky, které pravě čtou :-] Neuvěřitelné!

Pátek – Dnes jsme měli v plánu vidět pouze dvě místa – nádhernou a obrovskou katedrálu a dětmi oblíbené hračkářství. St. Paul´s Cathedral a její šeptající místnost [děti mely radost, když zjistily, že to vážně funguje], úžasná vyhlídka na Londýn a zlatá galerie. Hamleys ;-] to Vám děti budou vyprávět samy – jsem si tím zcela jista. Po návratu do školy byla zahájena slavnost – upálení Guy Fawkes, ohňostroj a skvělá večeře.

Sobota – Ráno jsme důkladně zabalili snad vše a po snídani vyrazili na vlak do King´s Cross, kde jsme si uschovali kufry. Chtěli jsme ještě stihnout výměnu stráží u Buckingham Palace a na památku obléknout děti do londýnských triček, ve kterých Vás vítaly na letišti. J Tudíž jsme v pořádku doletěli i zpět do ČR, se všemi kufry a krásnými zážitky. Pevně věřím, že se týden na cestách líbil i dětem a budeme moc rádi za Vaši zpětnou odezvu.