3. A

Online výuka 6. – 8. 4.

  • pondělí od 9:30 ČJ
  • úterý od 9:00 AJ, M
  • středa od 9:00 ČJ, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou na naší nástěnce: PADLET

6. – 8. 4.

ČJ, M, AJ: Tvým úkolem bude něco upéct (sám/a nebo s pomocí mamky, taťky, sourozence…) Co upečeš? Nechám na Tobě – bábovka, perník, chléb, mazanec, velikonoční beránek,aj.
Do sešitu ČJ napiš recept a postup, jak na to. U receptu zkus převést jednotky hmotnosti (gramy na dekagramy apod) a zkus přeložit několik slovíček do AJ (v receptu – eggs, water, milk, flour, fruits etc.)
Fotografie receptu a výsledného pečení mi pošli do alba – budu se moc těšit a určitě si něco vyzkouším také upéct. 🙂

Ve schránce najdeš obálku, kde mimo jiné najdeš i pracovní list na Velikonoce, zkus si ho vyplnit – je opravdu jednoduchý a poslat foto do alba.

Zasaď si „kouzelnou květinu“ a pozoruj ji. Když se o ni budeš dobře starat, za týden si ji můžeš dát třeba k večeři. Nezapomeň mi poslat foto.

PRV: Pracujeme na projektu „jdi ven a zkoumej přírodu“  -až do 17. 4.

Užij si Velikonoční prázdniny!

Online výuka 30. 3. – 3. 4. 

  • pondělí od 9:30 AJ
  • úterý od 9:00 ČJ, M
  • středa od 9:00 ČJ, AJ
  • čtvrtek od 9:00 M, AJ

Další aktivity, projekty a hry jsou opět na naší nástěnce: PADLET

30. – 31. 3.

ČJ: přečti si další kapitolu z Pipi (Pipi rozptýlí tetu Lauru)
V zeleném PS si vyplň str. 37 – pokud narazíš na slovo, které neznáš, tak ho zkus vyhledat a pak zapsat do sešitu VS.
*Koumák str. 62/1a; 64/4a,5;
65/6a,b – to mi pak pošli do alba 🙂 na to se moc těším.

M: PS velký str. 70/1, 2, 3
Změř si délku a šířku svého pokoje, postele, stolu a knížky, kterou právě čteš. Zapiš, co jsi měřil/a a jaké míry jsi naměřil/a – zkus některé převést i na jiné jednotky (např. postel délka 2m = 200 cm; šířka 180 cm = 1800 mm). Práci si vyfoť a vlož mi to do alba.

AJ: Zazpívej si písničku ze str. 39, kterou jsme se učili minulý týden při online vyučování. (Pokud ještě nemáš, tak si poslechy stáhni na nástěnce-padletu.)
Pracovní sešit str 39.

PRV: Celý projekt na „jdi ven a zkoumej přírodu“  je zadán v Google Classroom.

1. – 2. 4.

ČJ: Vymysli nějaký krátký aprílový příběh a použij v něm co nejvíce vyjmenovaných (i příbuzných) slov od B až po Z 🙂 – pošli ho do alba
Zelený pracovní sešit str. 38 – slovíčka, kde si nejsi jistý/á, jaké i/y doplníš zapiš do sešitu VS.

M: Růžový početníček str. 27/1, 2, 3
Narýsuj do sešitu geometrie tři trojúhelníky – rovnostranný, rovnoramenný a třetí nechám na Tobě. Nezapomeň na zápis, označ strany a vrcholy. Fotečku trojúhelníků mi pošli do alba.

AJ: V classroom máš několik cvičení na have/has. Go for it! 🙂

3. 4.

Pracuj na projektu do PRV a běž ven! 🙂 – aspoň na zahradu…

Online výuka 23. – 27. 3. 

  • úterý 24. 3. v 9:00 ČJ, AJ
  • středa 25. 3. v 9:00 ČJ, M
  • čtvrtek 26. 3. v 9:00 AJ, M

Dobrovolné úkoly jsou opět na naší nástěnce: PADLET

23. – 24. 3.

ČJ: přečti si další kapitolu z Pipi (Pipi se nalodí)
V modrém pracovním sešitě na str. 42/1 – doplň a zdůvodni si i/y a první 4 věty přepiš do školního sešitu; cvičení 2 a 3 pouze doplň a zdůvodni – pokud narazíš na slovo, které neznáš, zkus si ho vyhledat a pak zapiš do našeho sešitu VS
V zelném PS str. 35
Další aktivity najdeš v naší Classroom – máš na ně celý týden, vyber si 🙂

M: PS velký str. 67/1, 2, 3
Najdi si doma různé věci, které tvarem budou připomínat kvádr, krychli, válec, -kužel nebo jehlan-. Napiš k nim lístečky, co je co a pošli mi fotku do alba 🙂 Budu se těšit na tvou fantazii.

AJ: Přečti si a přelož str. 38 v učebnici, poté se pusť do pracovního sešitu na str. 34
V classroom máš několik her na procvičování have/has.

PRV: Celý projekt na vodu je zadán v Google Classroom.
Pokud do něho tento týden nemáš přístup, tak využij PS str. 40 (Pokud děláš v Classroom, tak PS nedělej!)

25. – 26. 3.

ČJ: Pipi bydlí dál ve vile Vilekule je další kapitola, která na Tebe už čeká 🙂
V modrém PS str. 42/4 – křížovka; str. 43/3 a 4
V zeleném sešitě str. 36

M: PS růžový str. 26/4,5,6
Opět si dej v týdnu s rodiči nebo strašími sourozenci aspoň 50 příkladů na násobilku (stačí ústně)
*Koumák str. 108/8a a 8b
Další aktivity najdeš v naší classroom – spousta her, vyber si 🙂

AJ: „What is your favourite animal?“ – nakresli a popiš 🙂 Použij kladné i záporné věty, používej sloveso „have got“, práci mi vyfoť a pošli do alba. 🙂 Zkus využít i nová slovíčka nebo si můžeš nějaká vyhledat a naučit se je.

27. 3.

Projekt – vyber si A3 nebo A4 formát papíru nebo čtvrtky a vytvoř komiks Tvého dne v tomto týdnu. Co všechno děláš? Komiks by měl mít alespoň 6 obrázků. Můžeš využít jakoukoliv výtvarnou techniku, zkrátka co máš doma k dispozici, můžeš stříhat, lepit, klidně to může být i prostorové. Nechám to na Tobě a Tvých možnostech. Důležitý údaj pro Tebe – můžeš získat až 30 bodů do naší hry. 🙂 Na fotky se budu těšit v albu.

Online výuka 16. – 20.3.

  • pondělí od 9:00 – ČJ, M
  • úterý od 9:00 – ČJ, AJ
  • středa od 9:00 – ČJ, M
  • pátek od 9:00 – AJ

Dobrovolné aktivity na: nástěnka padlet – Tereza Vítková

16. 3. – 17. 3. 

ČJ: vyjmenovaná slova po V, začít hledat slova příbuzná ke slovům vy, vysoký, výt, výskat, zvykat – pozor! na vít (věneček) a vížka (malá věž)
PS modrý str. 41; PS zelený str. 34

M: zopakuj si převody jednotek délky mm-cm-dm-m-km, 
PS růžový str. 43/3,4,5; PS velký str. 63
*Koumák str. 117/1

PRV: vložte do alba, které jsem posílala na mail, fotku myšlenkové mapy „jaro“, kterou jsi dělal minulý týden
Zopakuj si jarní květiny (aktivity k tomu jsem vložila do google classroom) a do sešitu si namaluj jednu z nich a popiš její části (kořen,…) a opět mi fotku pošli do alba.
*Vyfoť mi nějakou květinu nebo rozkvétající strom u Vás na zahradě a nahraj fotku do alba. (případně mi fotky pošli na e-mail)

18. – 19. 3.

ČJ: vyjmenovaná slova po V, hledat slova příbuzná ke slovům žvýkat, vydra, výr (sova) vyžle (hubený človek), povykovat, výheň (oheň) – pozor ! na vír (krouživý pohyb, vodní vír)
Do konce týdne přečti další dvě kapitoly Pipi a čtenáři pokračují v četbě nějaké své knížky.

M: počítáme příklady do 1000 (do google classroom jsem nahrála pracovní listy, třeba si něco vybereš)
PS velký str. 66
Dej si s rodiči nebo staršími sourozenci 50 příkladů na násobení a dělení do 100 (ústně)

AJ: slovíčka z WILD ANIMALS, pracovní sešit str. 32
trénuj sloveso have/has got v kladné, záporné (přidáváme NOT – We have got a car. We have not = haven’t got a car) větě i v otázce (She has got a dog. – Has she got a dog?)  (pracovní listy najdeš v google classroom)
v PS AJ máš na úvodní straně návod ke stáhnutí poslechů; najdi si poslech číslo 77 a učebnici na str. 37 – udělej cvičení č. 1
PS str. 33, včetně poslechu č. 78